MTBA training, fun, enduro en kapot gaan KAMPF







Jaja, jullie zien het goed!

Echternach? Njeuh, dat was 2015 en 2016! Wie weet 2018 weer!

We hebben een alternatief, en we pakken het groots aan!
Wat is het plan?

Wanneer: 25 tm 28 mei 2017 (hemelvaart)

Waar: Malmedy / Ardennen

Waarom: omdat het daar mooi is

Mountainbiken:
25mei: Cimes de Waimes, 75km (ja hij is er weer!) meer info
26mei: ochtendrondje trailen, middag spelen in het funpark/enduro trails
27mei: idem hierboven, trailen 4-5uur + BBQ
28mei: MTBA clubkampioenschap: 65km chrono Malmedy bike festival

filmpje


Slapen:
Kamperen of huisje, hangt helemaal van de grootte van de groep af. Met beiden rekening houden.


Interesse? Is ook vooruitbetalen, want het huisje (als ik hem kan vinden) zal gereserveerd moeten worden. Tracht op maximaal 25e pppn uit te komen. Excl eten en drinken uiteraard.

Aanmelden hieronder, je wordt dan toegevoegd in een whatsapp groep waarin de betaalgegevens e.d. zullen volgen.

greetz

#Goldlion
#justme
#feest&trailcommissie

Arno

/ArnoEdit10februari: 11 personen
- Arno
- Jeroen & Nicole
- Tom
- Joost S.
- Joost v. G.
- Allard
- Almar
- Mark
- Lars
- Bas (vanaf vrijdag)
-Optie Dirk

Huisjes vol!!


Tent:
- Edo & Petra (+ Franka)
- Joene

Twee huisjes naast elkaar gereserveerd. LesVallons.be
Camping is vlakbij voor de laatkomers!




Reacties

  1. Check heur. Voor het ganze weekend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool!
    Klerkx had ook interesse, Nicole misschien ook.

    Verder: voor 10februari reageren, maak ik de balans op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He ik hier? Ja! Hoor volgende week of ik in buitenland zit met werk, maar anders check!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook opgeschreven (incl. Petra en Franka)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben erbij, heb voorkeur voor mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, ik gaat er ook bij zijn. Huis of camping maakt mij niet uit, allemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik haak voor de helft aan. Ik kan er twee dagen bij zijn maar welke van de twee tochten is de leukste, lees meest technische?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei oei oei

      Klerkx, heeft de meest parate kennis op dat gebied. Ik vond Malmedy bike festival afgelopen jaar voor 75% technisch. Cimes de Waimes heb ik 3 jaar geleden gereden, 85km, vond hem mooi, is ook technisch, maar twijfel wel of de paadjes zo waren.. Hmz, ik denk eigenlijk toch vergelijkbaar. Klerkx?

      Verwijderen
    2. Oh ja, 28mei is Heeswijk Dinther, misschien is dat meteen je antwoord?

      Verwijderen
    3. Biede toeren zijn vooral afwisselend. Cimes de Waimes heeft vooral veel singeltrails in de eerste 50km van de 85 (40 vd65). Laatste deel is uitbollen van de Hautes Fagnes naar beneden. Heftig technisch wordt het Maar een keer of twee op de 85 (Wolfsbusch en de trails bij Reinhardstein), de rest is vooral lekker sturen. Let wel, nieuwe orga en mogelijk wijzigingen in route. De omstandigheden hebben overigens veel invloed op de koers. Heb hier tussen 2 en de 20 graden gereden.

      Strava van 2014 (65km) https://www.strava.com/activities/146821928
      Strava van 2013 (85km) https://www.strava.com/activities/53273560

      Malmedy bike Festival vorige jaar voor het eerst.Dit begint 25 km tam en daaarna wordt het bij vlagen behoorlijk technisch. Toer gaat Meer richting SPa en Stavelot. De trailtjes die we daar vroeger wel eens gereden hebben in Coo en Zoo (bruggetje bij Stavelot met wortelklim zat er als afdaling in) komen erin terug. De extreme modder maakte het vorig jaar heel zwaar. Ze zijn niet bang er pittige Hellingen in te doen en als afsluiter mag je nog even de trails bij de startklim van de RHDF van dichtbij bekijken.
      Strava 2016 (65km) https://www.strava.com/activities/569366772

      Kortom beide best uitdagend. Ik ga dit jaar bij beide de 65km rijden.

      Verwijderen
    4. Bedankt voor de info Klerkx!

      Voor mij wordt het het Malmedy bike festival.


      Ik sluit dan vrijdagavond aan. Huisje is uitstekend! Als ik extra moet betalen door halve aanwezigheid is dat geen probleem.

      Verwijderen
  8. Wat! Heeswijk! Dan is de keuze denk ik wel gemaakt :-) misschien moet ik me eens gaan verdiepen in de complete kalender.

    Ben nog wel benieuwd naar de Klerkx kennis van beide tochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moest thuis even iemand overtuigen maar ik ben erbij. Voorkeur voor huisje.

    Moet ik me al meteen inschrijven voor de wedstrijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms zijn ze druk, vooral Cimes de Waimes. De andere is niet nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gewoon nog niet zover aan t vooruit kijken.. Ga wel camperen dan en kijk wel of ik gedeeltelijk of helemaal aanhaak.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik sluit me bij Joene aan en ga tegen die tijd denk ik ook kamperen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Arno, kan ik ook nog mee? Is er nog een plekje in een huisje?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten