** Update 6-11 ** Seizoenafsluiter 2017, Save the Date !! 11/11

De laatste training heeft bijna plaatsgevonden, het (trainings)seizoen zit er helaas bijna op ๐Ÿ˜ข
Maar niet getreurd we sluiten natuurlijk het seizoen af met onze befaamde seizoenafsluiter met prijsuitreiking voor onze XCO en XCM kampioenen !! Dus Save the Date ➨ Zaterdag 11 november


Dit jaar een extraatje op het programma (voor de liefhebbers), voorafgaand aan het etentje :


Paintballen (Paintball World Arnhem)

Tijdstippen, locatie eten en € (van beide) volgen nog.

Graag even aangeven waar je bij wilt zijn (Paintballen + Eten of alleen Eten) voor de reserveringen. Thnx !!

Update 6-11 :
Eten : 28 personen aangemeld
Paintballlen : Te weinig aanmeldingen dus slaan we over.


Reacties

  1. Ga kijken of het me weer gaat lukken de oversteek te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eten check! Paintball uncheck: cursus tot 17.00u

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eten en afterparty sowieso

    nee sterker nog: afterparty sowieso

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet bij het paintballen, wel bij het eten! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eten yep. After party in iedergeval tot laatste bus naar Gendt ๐Ÿ˜†

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Check voor borrel/eten, uncheck paintballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit bij het eten aan. Het paintballen sla ik over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. paintbal check, eten check, afterparty dubbelcheck

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sluit ook graag aan! Paintball & eten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eten en afterparty๐Ÿ‘
    Paintballen❌

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Check eten~enzo.. t schieten laat ik even varen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Check eten! Vanaf ongeveer 20:00 (eerst nog Sint Maarten)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat dat hier niet gevierd wordt? Daar kwam ik achter toen ik met heel veel snoep bleef zitten mn eerste jaar na de verhuizing vanuit noord Holland. ...

      Verwijderen
  13. Oppas geroggeld, ik ben erbij! (eten en afterparty)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten